هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت

اسکرول بار

mouse code|تغییر شکل ماوس
کد ماوس

آموزش انلاین بازی کردن(کانتر استریک)

نوشته شده توسط:محمد جوهری | ۰ دیدگاه

نتیجه تصویری برای کانتر استریک

همانطور که میدانید کانتر استریک از باز یهای جذاب و پر طرفدار است . در ابتدا شما به اینترنتی بالای 256 نیاز دارید . البته اگر اینترنت پر سرعت ندارید نیز میتوانید بازی کنید اما ممکن است کمی سرعت بازی ضعیف باشد . Ping در بازی بسیار نکته مهمی است.اگر شما سرعت اینترنت پایینی داشته باشید از پینگ بالایی برخوردار خواهید بود که این اصلا چیز خوبی نیست اما پینگ هم موقعه ای بالا خواهد بود که فرستنده ی دکل یا گیرنده ی شما ضعیف است.

 

 

آموزش قدم به قدم

۱ – در ابتدا شما باید نسخه آنلاین بازی کانتر استریک را دریافت کنید و آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید . در هنگام نصب توجه کنید که این بازی را در چه مکانی نصب میکنید .

دانلو کانتر استریک  (توی صفحه باز شده روی دکمه سبز downlaod now کلیک کنید)

 

2 – حال باید پچ این بازی را دریافت کنید و روی سیستم خود نصب کنید . توجه داشته باشید که پچ را در همان پوشه ای نصب کنید که کانتر استریک را نصب کرده اید . یعنی اگر کانتر استریک را در C > Program Files نصب کرده اید پچ را نیز در همین پوشه نصب کنید .

دانلود Patch

 

3. برای آنلاین بازی کردن کانتر استریک شما نیاز به برنامه آنتی چیت دارید که از لینک زیر میتوانید آخرین نسخه این آنتی چیت را دانلود کنید. این برنامه آنتی چیت را باید قبل از ورود به کانتر باز کنید و چند ثانیه صبر کنید که فعال شه و بعد وارد کانتر شوید.

دانلود آنتی چیت ( Sxe Injected ) بعد از ورود به سایت بر روی دانلود سمت راست زیر گزینه stat کلیک کنید.

 

4 – حالا روی صفحه اصلی سیستم بر روی آیکون Counter Strike  کلیک کنید . حال Find Server را انتخاب کرده و به تب Favorites بروید, روی Add Server کلیک کرده و آدرس مورد نظر سرور خود را وارد کنید . حالا در لیست نام سرور مورد نظر خود را مشاهده میکنید . روی آن کلیک کنید و وارد سرور شوید . تمام شد ! حال میتوانید با خیال آسوده با استفاده از اینترنت بازی کنید .

 

” تاپیک های مهم و مربوط به این تاپیک “

برای کاهش پینگ کانتر بر روی این لینک کلیک کنید.

برای افزایش FPS کانتر تا 400 بر روی این لینک کلیک کنید.

برای دریافت IP سرور های ایران هم بر روی این لینک کلیک کنید.

برای رفع مشکلات Sxe Injected بر روی این لینک کلیک کنید.

برای دانلود بهترین کانفیگ سازگار با Sxe Injected بر روی این لینک کلیک کنید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...